thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Har inte ätit något på hela dan och är fortfarande inte sugen på att äta något..
Mår så jävla dåligt just nu.
Och som om inte de skulle va nog så håller jag även på att bli sjuk..
Och som om jag inte redan har mycke skit i mitt liv så kommer de ännu mer.
Alltid är det nånting, tror fan allvarligt talat att det är meningen att jag ska vara själv. Eller så får man bara det man förtjänar och i mitt fall så är det alltså inte ett jävla piss.
Men ahh det hade känts bättre om det var som det alltid är, att det är jag som gillar personen osv och att det är jag som senare får dissen utan att få någon förklaring. Ja det hade känts bättre, jag vill inte vara den som dissar, den som får personen att må piss.
Och speciellt inte när jag vet hur ont det verkligen gör.
När man varit nere på botten och mått så dåligt att du bara inte vill leva, sen träffar du en underbar människa som får dig att lyfta från botten och upp mot ytan, du kommer upp över ytan och tar ditt första andetag. Det tar lång tid tills du får känna den känslan och när du väl har känt den vill du aldrig att den ska försvinna.
Men ja till slut blir du dränkt, du trycks längre och längre ner, till slut är du nere på botten igen. Ensam kvar utan att veta vart du ska ta vägen. Min värld rasade samman.
Ja jag fick genomlida det för ett tag sen, något som jag aldrig kommer glömma och något som besöker mig dagligen. Men jag vill inte att någon annan ska behöva känna samma sak.
Visst alla tar det väl inte lika hårt men man vet ju aldrig hur någon annan tar det..
Och nu är det jag som behöver ge samma öde till en underbar människa.
Nej fy det får mig att må dåligt redan nu.
Jag vill inte.
Men jag kan inte ha någon som är minst 3 timmar bort, jag har just nu inte den tiden och jag behöver någon som finns här, nära.
Jag vill heller inte ha barn och jag vill inte bli mamma nu när jag är 19. Vill dessutom inte bli mamma alls..
Nä fy hatar mig själv.
Men kan ju trösta mig själv med min förbannelse som jag tror att jag har. Om några veckor eller månader så kommer hon ha ett förhållande med nån annan. Som alla andra som har varit med mig.. så slutar det alltid.
Som sagt, förtjänar inte ett piss.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: