thatdaywillcome.blogg.se

Just want you to know.

Kategori: Allmänt

Tja kompisar. Eftersom jag inte har något liv och inte kan skriva precis allt på min egna blogg så använder jag Tinkys. Ja vad har vi gjort idag? Joo jag, Pella och Lahti gjorde en psykologisk studie och det var faktiskt ganska roligt. Vi fortsatte kolla efter att vi avslutat den också. Blev faktiskt riktigt förvånad över resultaten. Annars rå? Jo juste. Fick mvg på psykologi provet.. Blev fett paff..Trodde jag inte faktiskt. Men kul var väl det. Hon gav mig en uppgift som jag kunde göra för att få mvg men fattade nada på den så kommer troligtvis inte att göra skiten. Men det är ju alltid bra att veta att man kan om man vill och har tid :) Jag som inte ens pluggade till provet. Har känt mig väldigt glad också. Fast det kan ju bero på att jag dagdrömmer om hockey landslaget. Blivit vääldigt besatt känner jag. Inte bra. Måste fokusera på annat nu.. Börjar bli tröttsamt och väldigt deprimerande faktiskt. Things that's never gonna happen - Check! Jaja.. Tänkte också meddela mina kamrater att jag skolkar imorgon för att jag vill och för att jag kan. Sen också för att jag är alldeles för lat för mitt eget bästa och är förkyld. Tack och hej! Btw. Hoppas du kommer hem säkert Tinky. Krascha inte eller nåt sånt. Sjukt onödigt ju. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: