thatdaywillcome.blogg.se

Guld inlägg

Kategori: Allmänt

Tina tina.. Jag kan hacka mig in på alla dina sidor.. Men du behöver inte byta lösen på fb för att jag checkar in folk som jag inte tycker om där och skrattar åt de.. Du har inte missat mycket alls förresten.. Förutom gruppuppgiften i psykologin. Men de e lungan. Du kommer få några instuderingsgrejer och det fixar du. Det är tråkigt utan dig och Johana hade glömt att du skulle åka och frågade efter dig i onsdags. Bra koll på den där tjejen iallafall. Kanske är elakt men jag hoppas verkligen att det har regnat mycket hos dig. Så att jag inte ser ut som ett spöke bredvid dig sen. Men det kanske är bra. Då blir folk ännu mer rädda. Såå.. Vad ska jag säga? Förutom att du kanske inte visste att jag kunde ditt lösen hära? Hehe men det är en trevlig överraskning iallafall. Jag har inget liv just nu.. Det kretsar kring HOCKEY VM!!! final ivkäll broder. Sååå taggad! Om sverige vinner :')! Vi möter Schweiz.. Hoppas jag stavade deras skitland rätt nu.. Men aja.. Btw så var det awesome att spöa de äckliga finnarna! Det blev vågen här hemma :) Nå mer som har hänt?? Jo men justja! Hade Kiro lös häromdagen och han drog. Jag fattade ingenting och sen sket jag i det och vände och gick hemmåt. Sen efter ett tag kollade jag efter honom och såg honom leta efter mig.. Haha paniken.. Så då kom han iallafall tillbaka. Men chockad blev jag eftersom han aldrig har stuckit sådär förut.. Bara för att han skulle lukta liksom. Hundjävel. Mer än så har du nog inte missat. Juste spelade en andel på Lotto och hade planer på att bli ekonomisk eberoende idag. Haha.. Då kan vi dra till Usa i sommar brorsan! Så du får komma hem nu för vi saknar dig i varm/kalla sverige. Kom inte hem med någon blatte som inte kan svenska bara. Fyfan. De värsta som finns när de bryter. Usch,. Nej nej inte rasse här inte.. Men kom hem snart dvärgis! Det är tomt utan dig kompis :) 
Ps! Om du inte förstod vem det var så är mitt namn Lina. Väldigt likt Tina.. Men med ett L. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: