thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Tjoo ska snart sova, helt slut i kroppen.
Jaa idag hade jag redovisning om praktiken haha åh fyfan säger jag bara.. asså jag fattarinte, jag är egentligen inte nervös men ändå när jag sitter där får jag helt panik och bara mummlar och babblar.. Och medans jag sitter o panikar tänker jag.. "meh vafan håller du påmed! Jag är ju inte ens nervös" Men ah det sket sig totalt och jag kommer ju verkligen sumpa mitt svenska tal om jag inte ens klara av detta. Jävla piss
Ah sen åkte jag iallafall ner till staller.. blåste som in  i helvete när jagåkte ner, höll fan på att blåsas att moppen..
Menmen, red ut med eleni på en mysig tur härligt idet sköna vädret.
Sen efter det sprang vi en runda, tog den som var 4 km. Kändes bra men fyyy vilken träningvärk jag fick.. Och min höft höll på o fuuucka ur.. måste verkligen kolla upp mina höfter snart och denna gång var det inte samma som jag får när jag rider o så utan detta var liksom på utsidan på nått sätt ahja går inte att förklara.. ont gör det iallafall..
Ah imorrn har man bara småföretagande.. kul.
Men slutar tidigt så det är ju nice. Efter det ska jag bara gå lite snabbt i liljeholmen, köpa en ny almenacka och se om jag kan hitta nått att kul.
Äntligen fredag imorrn wohooo får äntligen åka till jobbet. Sjukt hur mycke man kan sakna det asså! Ah kommer ju fram ganska tidigt imorrn, men det e skönt då hinner man träffa allihopa. Och jag hoppas att jag ska hinna träffa min fina lilla nova också. 
Oj vad långt jag har skrivit nu då hehe nä men kanske ska ta o sova lite nu då.. eller först måste jag packa lite så jag har det klart tills imorrn.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: