thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Godmorgon,sitter just nu o äter frukost. Igår hade vi som sagt bara två lektioner och det gick väldigt snabbt, vi höll på med bokföring och sånt. Ganska intressant faktiskt men ibland blev det lite svårt.
Efter skolan mötte tove upp migi liljeholmen så gick vi runt där o kolla i affärer, hade ju behövt en almenacka men de var slut i alla affärer så jag får vänta till juni då det kommer in nya.. ganska irriterande men jag får väl skrivaner allt i en vanlig bok istället.
När vi var klara där drog vi in till stan för att fixa med bankkorten, efter det gickk vi upp till pappas jobb o kollade runt lite. Sen åkte tove och pappa hem och jag satte mig på tåget ut hit, kom fram runt tre tiden kanske. Erik och Franz plockade upp mig vid mörby så det var skönt att slippa bussarna. Resten av dagen satt jag bara ute i solen och tog det lugnt.
På kvällen satt jag och Jalle framför tvn och snacka om allt möjligt. Lille Pixie va med, måste lägga upp bild på henne så jävla söt! 16 veckor och helt galen, men super mysig också. Vi satt uppe till kvart över elva sen gav jag upp, vas astrött och jag trodde jag hade försovit mig när jag vakna imorse.

Det är ju så ljust ute nu så man får ju lite panik när man vaknar och solen är framme.. Tur så var klockan bara fem så jag kunde sova en timme till.
Blir mycke jobb idag, mycke hundar. Just nu är det ganska molnigt så jag hoppas att det spricker upp under dagen. Nä nu måste jag fixa iordning mig och sen ska jag gå ner och fortsätta jobba. 
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: