thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Sååå nu är jag hemma, åkte till mormor och morfar direkt efter skolan igår. Super härligt väder och har käkat som jag vet inte vad..
Men gott och härligt var det iallafall.
Helgen har också varit helt awesome, mycke jobb har det varit men jättefint väder och roliga hundar. Kommer upp lite bilder ssenare i veckan kanske om jag pallar koppla in mobilen..
Dagen idag slutade bra iallafall.. men skolan var ett helvete, var helt sönderstressad och kunde knappt koncentrera mig. Nova kom aldrig iväg till veterinären så får se om jag ens kommer kunna ha henne nått nu..
Men jag och anna-maria pratade iallafall idag och jag kanske ska passa båda senare då de ska utomlands och sen ska jag eventuellt ha nova i sommar också så det ska bli superkul. Vi får se hur det blir.
Efter skolan övertalade lina mig att följa med henne hem, vilket jag var glad att jag gjorde. Vi satt ute på balkongen o hade det trevligt i solen och skrev på mitt svenska tal, snart färdig. 
Asså fyfan för att åka buss när det är såhär varmt.. asså vi höll på att avlida på vägen hem. fyfan jag svettades som en jävla gris..
Ahja.. nu har jag precis duschat och ska snart sova.. är helt slut. Sista skoldagen för veckan imorrn woopwoop. Sen e det bara två skoldagar kvar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: