thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ska snart gå ner till bussen, kallt ute idag -14 usch usch..
Igår åkte jag ner till fina hästen,  red ut på en mysig barbacka tur och han var jättefin. Tråkigt underlag dock så det går bara att skritta nu..
I förrgår skrev vi som sagt på villkoren och alla uppgifter, satt och va helt taggad och när jag skulle skriva under förstog jag inte riktigt om det verkligen händer. Jag kommer jobba 2-3 helger i månaden och jag börjar v 15. Ska va där någon helg innan, vilket troligtvis kommer bli nästa helg. Jag jobbar 6.30 - 18.30 så jag kommer bo där, åker dit på fredagkvällen och kommer hem på söndagen. Det kommer bli så jävla bra, kan fortfarande inte tro det haha vet inte hur många gånger jag har läst pappret bara för att inse att det verkligen är sant.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: