thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Hemma igen, eller ahh kom hem för två timmar sen typ då jag fick skjuts en bit av A. Ganska skönt att komma hem en timma tidigare, det  var liksom fortfarande ljust när jag kom hem..
Idag har jag skaffat mig en almanacka, vilket är väldigt behövligt nu då det är så mycket som ska planeras. Känns skönt nu då jag bara kan läsa allt som kommer ske istället för att jag ska ha allting i huvet.. det börjar ju bli ganska fullt nu.
Det är fredag imorrn.. asså veckorna går så jävla fort, känns som om det var måndag igår.
Aja helgen är fullspäckad, tidigt i stallet på lördag och sen har jag roxy från 12-23 typ.. kommer ju vara död. Sen på söndag ska jag tillbaka till täby. Det enda som är jobbigt just nu är att det är en ständig kamp mellan jobbet och kiwi. Jag försöker göra så gott jag kan och jag känner bara att jag inte räcker till.. Önskar att jag kunde klona mig själv så jag kunde va på båda ställena hela tiden, för jag behöver verkligen båda för att jag ska må bra.. Ska försöka byta till mig imorgon istället, då har jag honom både imorrn och på lördag. Det är jobbigt när man alltid vill att alla ska vara nöjda, jag hatar att göra någon besviken.. Men jag har börjat inse nu att jag klarar inte av att göra alla nöjda och jag har börjat inse att jag måste lära mig att säga nej. För jag slår ut mig själv och gör för mycket och det har folk alltid sagt till mig men jag har aldrig tagit åt mig.. men nu börjar jag långsamt inse det.
Ahhja iallafall, allt börjar ordna upp sig nu. Just nu vill jag bara att det ska bli nästa helg.. Då kommer jag få med den här skönheten hem över helgen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: