thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Godmorgon, vakna för en timma sen.. är fast i rutinerna hehe, men jag skulle ju ändå typ upp vid den här tiden så det gör ju inte så mycke. Ska snart åka ner till stallet, idag ska vi till ridhuset så det ska bli kul.
Imorrn blir det upp jättetidigt, min buss går från centrum 04.00 så måste väl gå upp runt 3. Tur så är det bara en engångshändelse då jag inte kunde åk dit ikväll.. har ju roxy till kl 11. menmen det ska bli kul imorrn iallafall.
Här är lite bilder från dagarna, har som sagt haft ganska bra väder, med dock jättekallt på mornarna.
Hundarna på bilden är fina Shanaya och Java
Tittta inge snö!! Man får riktiga vårkänslor när man får gå på dessa meter som är utan snö.
 
Nä nu måste jag gå å äta lite frukost.. en till bra sak som har hänt nu, har börjat kunna äta tidigt på mornarna och ibland äter jag även frukost två gånger haha. En gång hemma och sen en gång när jag sitter ute mitt i ingenstans och väntar på en annan buss. Stora framsteg hära..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: