thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Godmorgon, igår blev det upp jättetidigt men det var inte så farligt. Dagen gick jättebra, känns bra att jag fick göra allting själv igår och så fast ändå ha erik där om det var någe som jag skulle behöva ha hjälp med. Men han tyckte också att det gick bra så det kommer blii awesome sen när jag ska jobba helgen v.15. Haha lite kul på lunchen då vi båda däckade totalt i soffan, tur så vaknade jag när vi skulle börja igen.. men han var inte lät att väcka haha han var helt borta.  Vi blev klara runt kvart i 7 sen gick vi upp till huset å snacka en stund och sen väntade vi på philip som också ville ha skjuts till tunnelbanan.
Var hemma nångång efter 9, käkade och gick raka vägen till sängen. Skönt att jag fick lite sovmorgon idag, en timma mer ger ganska mycke. Egentligen skulle jag fått en hel dag ledigt men det pallar jag inte, då skulle jag ju bara ligga här och göra ingenting.
Nä nu ska jag käka frukost och börja fixa mat och grejer för dagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: