thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Nu har vi börjat vakna lite, men hunden verkar fortfarande lite trött..
Vägen hem gick ganska bra igår tycker jag, hon kom på både bussen och tunnelbanan. Fast hon var jätterädd när vi åkte tvärbanan, hon fick lite panik ibörjan och det är helt förståendligt. Men sen lugnade hon sig och satt stilla o bara skaka. När vi kom till centralen var det ganska mycke folk och mycket ljud. Men hon var mer nyfiken på omgivningen än rädd. Tror det kommer gå bättre med tunnelbanan efter lite mer träning.
När vi kom hem käka vi lite midda och sen gick vi ut på en lång mysig kvällspromenad. Hade henne först på linan men hon var alltid nära och höll koll på mig så jag släppte henne lös istället och det gick jättebra.
Och när vi sen kom hem gick vi ner till mitt rum.. går inte att förklara känslan att en hund faktiskt följer med mig ner för trappan.
Sen låg vi bara o myste och busa i sängen, haha hon e så rolig och supermysig. Pappa blev ganska ägd, han har fått käka upp varenda ord hhan har sagt de senaste dagarna.
Nää nu ska vi gå upp och käka frukost och sen gå ut. Senare idag ska vi ner till agilitybanan och sen möta eleni och windy.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: