thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Så idag är det söndag och man har ju ställt fram klockan.. tur att min mobil gör det automatiskt annars hade jag aldrig kommit ihåg att ställa fram den. Upp tidigt imorse med eftersom jag hade windy och så ska vi ju iväg på påsklunch så måste ju va klar vid 12. Men nu är jag hemma igen. Var i stallet igår också, tar 40 min att komma ner och sen 40 min när man ska hem..lite segt menmen får försöka få tag på en cykel eller nått.
Sen seenare idag måste jag iväg och handla..har typ ingenting här hemma. Så då får jag skriv en lista och försöka handla så mycket som möjligt så jag slipper göra det fler gånger.
Annars då? Joo jag börjar bli ännu sjukare.. usch vill bara slippa snora och hosta och äckla.
Blöööh och så vill jag kunna träna.. Känner bara hur svårt det kommer att vara sen när man är tillbaka i skolan.. liksom från att gå minst 3 mil om dagen till att sitta stilla vid skolbänken..nä usch.
Nej nu ska jag och vovven ut igen, soligt och skönt ute! woopwoop

Kommentarer


Kommentera inlägget här: