thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Tjo måndag idag och ingen skola idag heller. Soft.
Åkte in till stan runt lunch, gick runt och hittade ingenting som vanligt..Åt donken hehe.
Kom hem och så var det strömavbrott-.- Man blir ju helt handikappad utan el.. Så drog hem till lina för jag ville inte sitta här hemma i mörkret helt ensam då min pappa tänkte överge mig.
Vi satt o snacka, kolla roliga saker och hade kul som vanligt. Gick ut en sväng med kiro.
Sen kom snälla simon o hämta mig så nu har vi precis käkat.
Joo justja.. för nån dag sen råkade jag på något konstigt sätt sätta mig på mitt bankkort, så det böjdes och gick sönder(fetarsel) sååå idag ringde jag upp och beställde ett nytt så ska få det oom några dagar. Känns konstigt när man inte har kort.. menmen.
Imorrn ska vi tömma skåpen, det kommer kännas så jävla niiiice!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: