thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Igår bokade vi äntligen resan, allt är klart nu och det känns skönt. Dock så har jag tyvärr inte kunnat känna någon lättnad eller glädje, bara en massa ångest. Lite problem med jobbet just nu, klarar verkligen inte av sånt här.
Hur jag än gör så gör jag någon besviken och denna morgon har varit ett helvete. Fått ringa fram och tillbaka sedan igår och allt blir bara värre och värre känns det som.
Jag hoppas bara att detta kan lösa sig nu utan att jag behöver vara mer inblandad.
 
Imorrn tar jag fan studenten och just nu händer det för mycket saker så jag kan inte känna mer än ångest.
Ska till lina senare och sover där så då kommer allting kännas mycket bättre. Då ska det fan inte ens finnas en känsla i min kropp som börjar på å!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: