thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Studenten idag, fyfan vad härligt det känns.
Först tog jag studenten och fyfan säger jag bara, mina fötter jag höll på att avlida. Och jag sprang typ hela vägen nä fyfan.
Alla var fina i sina klänningar och mössor och allt skit haha.
När vi var klara åkte vi till globen och käkade lunch. Sen gick vi till tove, fyfan va mycke folk det var. Vi såg ingenting och visste inte när hon skulle springa ut.. Till slut hittade vi henne i alla fall, galet var det.
Det blev i alla fall att jag åkte flak, det var crazy men så jävla kul, tror vi åkte i över 2 timmar haha och vi såg kungen haha. Åkte runt i hela stan typ, man kände sig ju inte så jättefräsch när vi hoppade av vid slussen och gick på tunnelbanan haha.
Det var ju bara att hoppa in i duschen direkt när man kom innanför dörren.
Fick finaste överraskningen ever! Vi stog i köket och pratade och fixade maten och helt plötsligt kommer det något som låter konstigt in i köket. Så vänder jag mig om och så får jag se min fina älskade hund, haha blev helt rörd och tårögd. Då hade mamma, Rolf och Kerstin planerat detta jättelänge och jag hade ingen aning om nånting. Fick ett jättefin kort som de skrivit fina saker i, även där blev jag helt rörd och började gråta haha.
Så kul att jag fick ha honom här på min dag, och alla fick träffa Rolf och Kerstin, satt o pratade om en massa minnen. Det var jätteroligt att ha dom här i alla fall, bättre människor finns inte.
Ska snart sova men just nu är jag bara så jävla glad.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: