thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Jaa nu ligger jag här och ska snart sova, 1 jobbdag kvar nu..
1 dag kvar i Sverige.. känns inte som att man snart kommer sitta på planet. Men jävligt kul ska det bli.
Ja dagen harvarit jävligt rolig i alla fall, dock så har jag och philip varit så jävla övertrötta. Haha retards båda två.
Kunde knappt äta klart middagen för vi skratta så mycke, lovar att vi har skrattat sen kl 7 typ haha så jävla omogna vi är.
Mitt i allt skratt blev vi sugna på något gott så satte oss i bilen och körde mot ica men när vi kom fram var det stängt..
Så då fick vi åka längre bort, men det gjorde oss ingenting, roade oss under tiden haha
Köpte ben and Jerrys, lite godis och pizza haha vi är sååå nyttiga. Nä men vi ska ta tag i nyttigheterna senare har vi sagt..
Sen har vi bara suttit ute och snackat o skrattat.. var nära på att kissa på mig ett tag..
Nu har jag i alla fall kramp i magen, ont i kinderna och lite lätt huvudvärk men vafan det är de värt.
Ett gott skratt förlänger livet.. ah då är vi fan odödliga vid det här laget, har fan aldrig skrattat så mycket som vi gjort ikväll.. Allt baserat på en enda sak egentligen hahah pinsamt
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: