thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Tjoo!
Nu har vi en liten lunchbreak, ska börja igen om en halv timma.
Gårdagen var rolig, dock gjorde vi nått helt annat än midsommarfirande.
Vi slutade vid 7 så gick vi upp till huset, fullt med folk. De flesta var ganska trevliga men man var för trött för att orka vara social, så jag gick ut till min stuga och tog med mig carmen.
Sen ville philip att vi skulle dra ut med hundarna, så vi gick bort mot golfbanan och runt lite överallt, var lika trevligt som vanligt. Sen blev vi hungriga så vi tog bilen och drog iväg o käka donken. 
Svårt att somna var det, hög musik spelades under natten igen..Har inte sovit mer än 3 timmar varje natt sen jag kom hit haha men inatt ska jag fan sova ostört.
Trots att man är lite trött så har det ändå varit roligt, ska ta en liten powernap nu innan jag ska börja igen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: