thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Tjoo är nu i Täby.
Dagen har väl varit lite seg, sov ju bara två timmar inatt..
Åkte till stallet på morgonen, där träffade jag pellas lillevalpis och guuud jag tror jag dör så söt han var!
Sen red jag ut barbacka på fina hästen, fyy så varmt det var så han blev helt svettig så duschade honom efteråt och det tyckte han var skönt. Sen fick han springa ut i hagen och rulla sig.
Efter det åkte jag upp till balto, gud som jag har saknat honom under dessa veckor. Vi låg ute på gräsmatten och bara myste all den tid som vi missat. Sen busade vi i vattenspridaren, efter ett tag gick jag och satte mig bara för att sitta och titta på honom. Satt och kollade på honom medans han sprang runt och lekte med vattnet, så kul han hade. Så fin och så underbar, saknar verkligen tiden då han bara var min, när jag hade honom med mig överallt och spenderade varje ledig sekund med honom.
Efter några timmar var jag tvungen att åka hem och börja packa.. Höll på att avlida på bussen, det var typ 40 grader eller nått.
Eftersom roslagsbanan var avstängd idag så var jag tvungen att åka via mörby, tur så finns ju snälla bästa philip som kom och hämtade mig. Sen åkte vi till ica och handlade. När vi kom hem så hade nya bilen kommit så vi tog en åktur med den. Så jävla nice bil!
Sen har vi bara chillat och tagit det lugnt. Jag ska väl kanske sova snart, fast har ju ändå sovmorgon imorrn.
 
Hmm vad hände egentligen i mallorca hehe..
Nä men fan nu blir det hårdträning några veckor igen. Börjar imorgon.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: