thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Igår var det sista jobbdagen dock mådde jag sämre än någonsin.. Men det var en jävligt bra dag, dock att jag skämde ut mig några gånger menmen.. Noso den brasilianska mastiffen har ju varit hos oss ett tag nu och jag har jobbat väldigt mycket med honom nu under hans vistelse. Från att inte ens kunna gå förbi hans rastgård utan att han gjorde utfall till att nu sitta inne hos honom och han slänger sig på mig för att få mysa. Han är så jävla fin, ståtlig och utstrålar sån stark kraft.
Det har tagit lång tid och ibland har det blivit några felsteg, han kan vara lite oberäknelig ibland men när han har accepterat en då kommer man aldrig undan. Nu vill han att man ska vara inne hos honom hela tiden och är jätte avundsjuk när an går förbi med andra hundar.
Har försökt få en bild på honom men han blir så stel när man tar fram mobilen så det får vänta.
Idag ska jag iväg till Haninge med johana och lina. Ska bli kul att äntligen få träffa dom igen.. Studenten var ju typ sista gången vi träffades och det var ju evigheter sen inte okej!! Saknar dom asmycket i alla fall så äntligen idag!! Dock hade det varit roligare om jag inte hostar ut mina lungor och snyter ut min hjärna menmen..
Ska snart duscha och börja fixa mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: