thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Tja vaknade nyss, har lite ondare i armen idag..
Jag tänker mest,liksom hur vet man att stygnen inte har gått upp??
Och ja jag har högsta grad deppmode här hemma och man får barra höra att jag ska vara glad att det inte var värre. Vafan jag kan inte använda min arm! Jag kan fan inte äta ordentligt, inte skriva, inte rita, inte träna, fan inte ens duscha själv!
Så jaa jag  mår jävligt piss, visst jag ska vara glad för att det inte är värre men det är fortfarande fan inte roligt detta heller.
Har försökt att rita, både med höger och vänster men det går verkligen inte, blir så jävla ledsen då jag verkligen vill göra det nu..
Nej nu ska jag fortsätta med min deppmusik, måste snart gå upp och käka och ta medicin. Vill fan inte käka!!!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: