thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Kom precis hem, usch nu är det riktigt kyligt ute.
Var inne i stan med emelie idag, vi såg now you see me och den var asbra, rekommenderar!
Fikade och gick runt o snackade om allt möjligt, trevligt var det i alla fall.
Sen åkte jag hem, hämta moppen och åkte ner till stallet. Red ut barbacka och han blev sååå fin idag.
Sen kom johana, lina och pella ner till stallet, så satto snacka lite sen drog jag, johana och lina till donken. Yuuuumie!
Efter det åkte jag ner till stallet igen för att hämta moppen, gick förbi motionsspåret och blev sugen på att springa, så jag sprang. Slutade på 4km och det var jätteskönt, inge annat folk som störde så det var asnice.
Nu är man trött, imorrn ska jag fan försöka sova ut.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: