thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

 
Nu är vi inne i det nya året, känns skönt. Så mycket som ska hända 2013..
Har inte varit ute sen i lördags och knappt lämnat mitt rum heller för den delen..
Bara tillbringat min tid med mig själv, musiken, tecknandet och träningen. Allt har bara känts jobbigt de senaste dagarna men nu börjar jag sakta men säkert komma upp på fötter igen.
Imorrn måste jag dock ut i världen.. Ska äntligen få komma ner till stallet, det är oförklarligt hur mycket jag saknat hästen de här dagarna. Och balto saknar jag ännu mer, men i helgen ska jag äntligen ha tid att ha honom.
Imorrn blir det upp tidigt o åka till stallet, träffa marita då hon ska visa huset och grejer, sen åker jag in och jobbar. Skulle egentligen bara jobba på torsdag och fredag men fick nyss reda på att det blir jobb imorrn med. Sen ska jag även va hundvakt från torsdag till lördag. Kommer bli fullt ös medvetslös de här dagarna.
Börjar kl 7 torsdag och fredag så hundarna kommer släpas ut ur sängarna kl 5 haha stackarna.. men det ska bli skönt att få lite tid med mina älsklingspojkar.
Nu måste jag sova eftersom jag ska upp tidigt, är dock inte ens trött menmen nu blev det iallafall en liten uppdatering.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: