thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Jaa då var man äntligen hemma igen då.
Har haft det jättebra, älskar verkligen huset så jävla nice.
Kungen och dvärgen.. de var trötta på mig redan efter nån timma haha
Här är clas, han gillade iallafall att umgås med mig... ibland lite för mycket. Men mycket fin även fast han är 18
En till bild på ful dvärg
 
Åkte därifrån runt 6 tiden, drog till O'learys i centrum.. tog nån öl medans jag väntade på att fyllona skulle bli klara haha. Nä men det var kul att träffa allihopa som var där.
Imorrn hämtar jag min älskling, ska ha honom till måndag. Imorrn ska vi fotas, eller ah hunden då. Sen drar vi in till stan för lite träning sen drar vi till botkyrka för lite middag. Får egentligen inte ta med honom men ska göra det ändå, dom kommer nog bli sura när de märker det men skitsamma..min bebis ska vara där jag är.
Ajaa nu ska jag fortsätta med att göra ingenting.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: