thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja då vad man hemma igen då..
Är så jävla irriterad, alla kommer till skolan kl 8 på morgonen för att ha lektion..HELA klassen är där.. sen ringer vår jävlafucking lärare och säger att vi ska va på hc.. Liksom.. hur jävla svårt är det att skriva ett jävla meddelande på ss att vi ska va där och vara ute med hundarna.. Jag hade iallafall inga kläder för att va ute i det här vädret, så drar ju självklart hem. Blir så irriterad när det är så jävla lätt att informera alla om det och så gör hon inte det.. Jag mailade till och med henne igårkväll för att jag inte visste vart vi skulle va.. och svarade hon på det?? Neeeej det gjore hon inte och dethar hon fortfarande inte gjort!
Det här hände för över en timma sen och jag är fortfarande aslack.. Tur så kommer jag ner till stallet senare och då kommer jag förhoppningsvis va lugn.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: