thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Godmorgon, trött som vanligt och just nu har jag en jävligt jobbig huvudvärk..
Gårdagen gick bra, vi hade ju vår redovisning på filmen och bra gick det men hatar fortfarande ettorna så jävla respektlösa!
menmen
Snöade ju som fan igår, speciellt när man var påväg till stallet.. men när vi red ut var det väldigt mysigt.
 
Idag har jag skola i typ 10 min om ens det typ 5 min.. väldigt onödigt eftersom jag bara måste göra ettt jävla läxförhör.. om de hade varit smarta hade jag kunnat få göra det när vi varit på HC varje jävla vecka när vi haft lunch eller nått.. mensmarta är dom ju fan inte.
När jag är klar där åker jag direkt till stallet, efter det ska jag äntligen till min älskling och ikväll åker jag in till stan med carolina.
 
Nää usch bussen går om 30 min.. orkar verkligen inte, har 30 min på mig att överväga om jag åker dit eller åker direkt till stallet istället.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: