thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Godmorgon, är nyvaken och trött.
Igår träffade jag min älskling och det skar i hjärtat att se honom sådär. De har nu varit hos veterinäran igen och fått tagit nya prover och fått andra mediciner. Nu måste vi vänta ytterligare en vecka för att få provsvaren.. Vill bara att han ska bli frisk, så vi kan fortsätta träna, så jag kan ha honom här. Men mest av allt vill jag bara att han ska bli frisk.
 
När jag kom hem började jag fixa mig direkt, åt lite middag snabbt och drog sen in till stan för att träffa carolina.
Först gick vi runt för att hitta ett fik, hittade nått litet mysigt kommer dock inte ihåg vad de hette.
Sen gick vi till bion, kollade på ego och den var ganska bra.
Kom hem vid 12 och somna typ direkt.
 
Idag ska jag städa,kanske hinna träna lite snabbt och sen träffa lina. Skönt med ingen skola idag woopwoop
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: