thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Kom  hem för en liten stund sen, håller typ på att avlida. Sov ingenting inatt, spelat harpan om och om igen, har snart spelat 3000 omgångar..
Har halvsovit mig igenom alla lektioner och gick vid lunch. Åkte ner till stallet, fick äntligen träffa mitt fina hjärta. Känns som om det var flera veckor sen jag var där, tiden har gått så himla långsamt. Men vi red ut på en mysig tur i snön, han blev så fin idag och hade det supermysigt. Sen satt jag bara i boxen ett tag, satt bara och lyssnade på hans andetag. Allt är så lugnande och tyst, kunde äntligen ta ett djupt andetag och ta det lugnt ett tag.
Nu sitter jag här och väntar på att estelle och johan ska komma på middag, nu har dom inte varit här på över en vecka så det ska bli kul att kunna snacka om allt.
Trött, kanske ska sova lite också.. fast bäst att vänta till ikväll annars blir jag vaken hela natten igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: