thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Har nu kommit hem.. känns konstigt att va hemma igen, som om man varit borta längre.
Har varit jobbiga dagar att va borta men det var behövligt.
Har fortfarande inte fått något lugnande för mitt hjärta, stressar igenom dagarna och det enda jag gör är att gå runt och vänta. Väntar på ett svar som jag desperat vill få, dag ut och dag in, hela natten har jag legat och funderat.
Vill bara att allt ska försvinna och att det bara ska vara du och jag. Jag vill kunna ha dig här hos mig, för det är så det ska va. Bara du och jag, det är allt som behövs.
Men du är förändrad, jag ser det i din blick. Jag ser att du försöker dölja det men jag känner dig för väl, mig kan du inte lura. Jag ber till någon som jag inte känner, ber om att allt ska bli bra. Att du mår bra, att det bara är mediciner som får dig att må sämre.
Men den lilla chansen som finns.. att det faktiskt kan vara något fel, den återstår. Jag vill inte tänka på det, men jag måste.. Måste vara förberedd.
Två dagar återstår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: