thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Sååå då är man hemma igen efter en härlig dag. Började dagen i stallet, jag och eleni red ut barbacka i den härliga solen vilket blev jättebra, alla skötte sig och var glada hah..
Sen hämtade johan och estelle mig i stallet så drog vi på lunch/middag hos mormor och morfar. Åt som vanligt alldeles för mycket men det är de värt.
Nu är jag hemma och jag är ensam.. tove drog ju till båten idag, så ja nu e det ganska tomt här.
Ska städa och se blir det mer träning.
Igår drog vi som sagt ut, hade det mysigt i stan. Dock blev det ganska kallt lite senare,speciellt när vi skulle hem..trodde att vi skulle avlida. När vi kom hem var inte tove och simon här så det var nice att ha huset för oss själva. Ah vi var ju uppe ganska länge så det var lite jobbigt att gå upp imorse..menmen roligt hade vi iallafall. Nä nu ska jag kolla klart på greys sen måste jaag börja med städningen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: