thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Har precis käkat lite midda och är trött.. kanske ska somna tidigt idag. Dagen har varit bra, först red vi och sen drog vi hem till eleni. Gick igenom alla grejer och så, känns bra och allt kommer nog funka kanon.
Efter det åkte jag till balto, såg helt okej ut.. Vi har dock inte fått provsvaren än men det ska troligtvis vara klart imorgon, så det hoppas jag på för jag pallar inte gå här och vänta längre..
Imorrn blir det jobb igen, har fått planera om allting då jag har en "lärling" på jobbet som jag ska utbilda..
Och fyfan säger jag bara, det blir en lång vecka. Måndagen var kaos, hon gjorde mer skada än nytta och hon fattade ingenting.. Men nu har jag iallafall en plan och den kommer funka.
Men kul är det iallafall, väldigt underhållande haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: