thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Kan inte sova, borde ha somnat för länge sen. Jag borde inte vara vaken..
Men jag kan inte sluta tänka, kan inte få tankarna att sluta snurra.
Får inte bort rösterna i mitt huvud. De är för många och jag vet inte vem jag ska lyssna på.
Vad som är sant, vad som är viktigt, vad som är falskt och vad som är värdelöst.
Har jag gjort rätt?
Gjorde jag något fel?
Förtjänade jag det?
Hur tänker hon?
Hur tänker du?
Varför tänker du?
Jag har inga svar, borde inte tänka. Borde inte dra upp gamla sår, borde inte grubbla över det. Borde inte analysera det. Jag får inga svar, är tydligen inte värd att få en enda anledning.
Inte värd nånting, när ska du inse det. När ska du inse att du blivit utnyttjad. De kommer alltid när du är som svagast. Tack det var ju modigt av dig, verkligen...
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: