thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja nu är det sista dagen på 2013, ja vart ska man börja. Året har gått väldigt snabbt.
Det har varit många dåliga stunder men även många fina.
Under detta år har jag hunnit åka på tre resor, tagit studenten, fått en heltidsanställning på väldens bästa jobb, råkat ut för en allvarlig arbetsolycka, träffat många nya fina människor, börjat med körkortet och lärt mig mycket mer om hundar, träning och fått en större insikt om vad jag vill göra i framtiden.
Hm det bästa som hänt detta år.. Ja klart var det ju att sluta skolan, spenderat mycke tid med bästa vännen och hennes lilla monster hah, fått börja jobba på heltid, jag fick in världens finaste hund Focus på jobbet som jag fick jobba med och rehabilitera, han lärde mig väldigt mycket.
Och så har jag fått lär känna en väldigt fin person som jag ser fram emot att få spendera mer tid tillsammans med.
Det tråkiga som hänt detta år.. jaa de där med armen var ju inte det roligaste precis, jag fick chansen att få en hund av försvarsmakten men pga mina föräldrar var jag tvungen att tacka nej, vilket jag ångrar varje dag då han var så himla fin men väldigt speciellt. Tyvärr fick han somna in då ingen annan kunde hantera honom. Hm vad mer.. kiwi har varit ganska dålig i benen ett tag så det har ju varit lite tråkigt för honom men just nu mår han bra igen.
Har varit tråkigt att inte kunnat träffa bästii nu på typ 3 veckor då jag har lille Eddie.
 
Ja snart börjar 2014 och de är mycke som kommer ändras.
Jag kommer bo i Granängsringen haha, förhoppningsvis ha körkort och ska försöka hinna med att vidarutbilda mig. Känns som att året 2014 kommer gå snabbt men tanke på hut snabbt det sista halvåret har gått..
Nää nu måste jag börja städa och ta ut lille Eddie.
Gott nytt år på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: