thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja klockan är över fyra och jag ligger fortfarande i sängen..
Ska åka till jobbet idag men jag vill inte gå upp.
Hon har fått cancer igen..jag hatar den där jävla sjukdomen! Den förstör folks liv, förstör allting.
Jag hatar det, jag är livrädd för den. Liksom hur kan du veta.. hur vet du om du har det eller inte, när man aldrig haft det.. Man vet ju inte hur det ska kännas.. Och man vill ju verkligen inte hitta det när de är försent.
Nej!
 
Igår var jag med bästiii, var trevligt som alltid. Fick fina julklappar!
Var där några timmar sen åkte jag ner till stallet, red ut med eleni. Härligt att rida igen, var ju typ 3 veckor sen sist.
Nej jag har ingen lust alls att blogga eller ens gå upp ur sängen.
Men nu måste jag gå upp och packa och sen åka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: