thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja är nu hemma i Sverige igen, kallt haha.
Första gången ever som jag tömmer resväskan samma dag som jag kommit hem haha annars så brukar den står i typ 1 vecka innan jag pallar packa upp allt.
Imorgon är det äntligen tisdag! Längtat ihjäl mig och är grymt taggad!
Kom hem och fick se ett brev som tydligen var till mig, haha får aldrig brev förutom räkningar då..
Julkort från bästavännen, alltid så fin! Har bestämt att vi ska fira jul på onsdag woopwoop! Vet ju inte hur det kommer bli sen, kommer ju ha hund hemma och man vet ju aldrig hur det ska gå med andra och så, känns ju bäst att ha hunnit fira lite nu då i alla fall.
Nä ska ligge här ett tag till innan man kanske ska sova lite.
Tror dock inte att det kommer bli så mycke sömn då jag är helt uppe i varv!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: