thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Tjo sitter just nu o käkar. Fullt upp, mycke hundar och mycke som jag ska hinna med.. Får hoppas att tiden räcker till..
Kom ut runt 8 igår, var astrött när jag kom fram. Satte mig och åt min hela grillade kyckling som jag köpte till midda.Mmm vad gott det var. Sen gjorde jag Erik sällskap med att kolla på roliga klipp från x-factor.
Efter det ville han att vi skulle dra iväg och käka pizza.. Hade ju redan käkat en hel jävla kyckling. Menmen vi åkte iväg till pizzerian och jag fick käka igen haha.
När vi kom tillbaka tänkte vi kolla på film. Erik var tråkig och gick inte med på att kolla på skräckis igen hah fegis..
Så han fick bestämma.. dumt gjort.
Det blev Star trek- into darkness. Den sög så efter typ halva filmen gick jag o la mig för klockan hann bli sent.
Upp tidigt imorse, det ösregna så det var bara att kämpa med alla promenaderna.
Ah vi får se hur eftermiddan går, många hundar som ska checkas in så måste para ihop några fler för att det ska funka.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: