thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Fick nyss ett samtal från erik. Haha man blir alltid lika nervös när man ser vem det är som ringer.
Men detta var ett bra samtal. Fick massa beröm över förbättringarna jag gjort med de nya arbetsuppgifterna och att jag även fått en liten höjning på lönen nu. Och det har bara gått 3 dagar sen vi hade mötet..
Som sagt, bättre jobb kan jag inte tänka mig ha och just att ha någon som är så insatt i det jag gör är fantastiskt då jag inte haft så på de ställen som jag tidigare jobbat på.
Här får man veta när man gjort något bra och det är det som får en att kämpa på framåt. Och jag får även veta när jag gör något som är mindre bra och då får jag en chans att förbättra. Och det är ju så man kommer framåt, genom att veta sina brister och förbättra.
Man kan aldrig bli perfekt, det finns alltid något som kan ändras och förbättras.
Och finns det något bättre än att känna att man gör bra saker och utvecklas?
Nej det känns jävligt bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: