thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Nu har jag och erik kollat på lite dokumentärer men nu orkar jag inte vara uppe mera så ska sova.
Dagen har varit bra, jag kom ut runt 11.. Jag och philip åkte o fixade dricka till mötet. Vid 12 var vi alla samlade med god mat och en massa papper.
Mötet tog över 2 timmar haha men det var trevligt, härligt då vi satt ute i solen.
Efter en del diskussioner över hur schemat och arbetsdelarna såg ut så blev det ganska bra.
De hade ju diskuterat över att jag nu skulle bli platschef när philip slutar men efter att jag pratat över hur jag själv känner att jag vill ha det så skippar vi det än så länge.
Jag lägger all min tid på hundarna och allt runt omkring och det känns jättebra. Jag känner att jag inte är redo för de större titlarna än, men jag kör på lika hårt som jag brukar och jag är nöjd.
Helt okej schema men måste sätta mig och räkna ordentligt när jag kommer hem, för jag vet inte hur det ska kunna gå ihop med lön och grejer.
Men jaja nu har jag bara en och en halv dag kvar, känns som att det är så mycket som ska fixas och hända just nu haha vet inte varför.
Känns som om det kommer bli stora förändringar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: