thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Sorry för dålig bloggning men har typ inte haft tid eller ork.
Ska snart börja åka ut till jobbet..
Ja i fredags hade jag balto för sista gången.. Vi gick runt lite överallt i Tyresö, runt rundemar och nyfors. Sen åkte vi in till stan, allt lika bra att miljöträna lite. Det var fullt med båtar och turister överallt, men han skötte sig jättebra. Denna hund förvånar en verkligen, han är så otroligt smart.
Och han är inte bara smart, han är så otroligt vacker att kolla på. Kan sitta o kolla på honom i timmar, alltid lika fin.
Efter att varit borta i några timmar var vi tillbaka och skulle säga hejdå en sista gång. Man märkte att även han visste att vi inte skulle ses på ett tag.. Återigen,han är så otroligt smart.
Det tog som sagt väldigt lång tid innan jag kom iväg men till slut var jag tvungen att åka, med tårarna i ögonen stressade jag hem för att hinna packa klart och sedan skynda mig till bussen.
Mötte upp lina och johana i nynäs, gick o handla allt som behövdes och sen blev det pizza mmmmm så jävla gott.
Sen har vi väl inte gjort så mycket haha käkat, snackat, kollat på film, busat med hundarna. Roligt har vi haft i alla fall.
Dock är jag fortfarande väldigt trött, hade velat haft en till dag ledigt så jag bara kunde ligga här hela dagen.
Denna vecka jobbar jag till onsdag, på torsdag och fredag passar jag pudlarna och har hästen och sen jobbar jag själv i helgen.. hoppas att det inte blivit flera hundar tills dess..
Nä nu måste jag börja packa.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: