thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Idag har varit en lång dag, jobbat hårt. Sprungit lång med mogge idag och med några andra hundar. Måste ju komma igång ordentligt med träningen nu och det är riktigt skönt.
Gick med 6 hundar idag.. ovant har bara gått med en max två sen jag kom tillbaka. Såå jaa blev fett lack på hundarna. Alla hanar var helt galna för det hade gått löptikar där.. Såå ja ganska ont i kroppen menmen.
Vi har just nu 5 valpar inne på valpis så det är kul. En portugis, två labbar, en dansksvensk gårdshund och en podengo. Alla är super söta.
Eddie
Doris
Sally
Och lille podengon William
Ingen bild på lilla sussie men hon var med i bakgrunden, hon är en liten vilding så man hinner aldrig få med henne på bild..
 
Såhär såg promenaden ut.. fyy drog från sida till sida, nej med träning med dessa killar blir det. Min skitjej fick gå lös, då slapp man i alla fall en galning. Hon skötte sig bra som vanligt men hon skulle ju springa runt och bråka med alla och skryta om att hon fick vara lös.. mallgris.
I allt detta kaos stötte jag på denna lille filuren  fin
 
Två jobbdagar kvar.. På fredag ska jag ha balto för sista gången på några månader, kommer bli tomt.. Vi ska åka ut till johana och så ska han få träffa lille valpen, han behöver ju bli nertryckt ordentligen lilla kaxiga saken.. men söt är han ju. Och så ska han äntligen få träffa zimba, var länge sen dom fick ses nu, då kommer han bli glad.
Har min fina häst hela helgen, ska mysa så mycket som möjligt och ut och skritta som vanligt.
Finns ingen finare häst
Gud så långt inlägg det blev.. men jaja då har ni i alla fall något att läsa och kolla på.
Jaa på måndag har vi ju personalmöte, wohoo äntligen får jag vara med. Vi har ju haft två stycken mötet sen jag började här men har ju inte kunnat vara med då de alltid hade mötena när jag gick i skolan eller när jag var utoomlands... men nu sååå äntligen.
Har ju hört lite rykten om eventuella förändringar.. kommer ju bli stora ändringar nu när philip slutar..usch så tråkigt.. jävla svikare!
Men ahh jag hoppas i alla fall att de tänker om lite i planerna, för genom det jag har hört så hoppas jag verkligen det. Jag skulle aldrig klara av det ansvaret..
Ah vi får se hur det blir i alla fall..
Nu ska jag lyssna på musik och sen kanske sova lite.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: