thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Hittade en väldigt fin överraskning imorse när jag var inne på fb. Är med i en grupp med bara schäfrar och då dök denna bilden upp.
Detta är alltså baltos pappa Exxon, som gjorde sin sista tjänstgöring nu och han är 11 år!!
Det gör mig väldigt glad att veta att han pappa klarat sig så länge och som fortfarande tjänstgör i den åldern.
Baltos mamma gick ju tyvärr bort för några månader sen men hon blev också 11 år.
Jag hoppas att mitt fina hjärta går i sina föräldras fotspår och lever lika länge men helst längre. Usch vill inte ens tänka på den dagen som jag måste säga hejdå till honom för sista gången. Att titta in i hans fina ögon en sista gång, känna hans päls eller höra hans tassar bakom mig vart jag än går.
Blir bara ledsen när jag tänker på att jag nu måste klara mig utan honom i typ 2 3 månader.. på fredag är det sista dagen..
Finns ingen finare, snällare, dummare, smartare eller bättre hund. Han har allt och kommer alltid att vara min bästaste hund.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: