thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Kom nyss hem från jobbet, kan inte beskriva med ord hur jävla trött jag är efter dessa dagar..
Denna dag var dock värst, det har tagit jävligt mycket på psyket.
Haft mycket stress på jobbet, mycket problem, tjafs med erik, har även behövt be en kund att avliva sin hund. Riktigt hemskt och jävligt jobbigt att behöva säga det till en ägare men någonstans går fan gränsen.
Vid lunch gick jag in i rastgården och lekte med dagisgruppen. Det jag inte var beredd på var panikattacken jag fick när jag gick på samma ställe som jag gjorde för en månad sen, helt blodig och yr.
Det var en riktigt obehaglig känsla, tyckte inte alls om det. Panikattackerna gör mig även väldigt trött så det var ganska hårt att jobba på eftermiddan.
Det värsta var väl att mina blodspår fortfarande finns kvar, de verkar inte kunna försvinna och nu har det ju även ösregnat.
Ska försöka skrubba bort de när jag kommer ut till jobbet till helgen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: