thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Har nu jobbat sen jag kom hit, väldigt skönt men man kände sig så ovan haha.
Inte så mycke hundar nu men några som man tycker om. Troja från mitt gamla jobb är här just nu och hon blev helt galen när jag kom in i rastgården, roligt att hon kände igen mig. Haha visste inte att det var hon först, men med tanke på hur hon betedde sig så misstänkte jag att det var hon, så när jag gick ut och kollade på hennes tavla så blev det solklart.
Sen kom polishunden Basco idag, min absoluta favorit. så honom har jag myst mycke med idag.
En annan polishund som är här just nu är Astor, om ni nu kommer ihåg honom. Han kom till hc för ett tag sen, väldigt kul att se honom igen. Han är ju så jävla fin och jäääättestor. Sen har vi även inne en lite yngre schäfer också väldigt mysig och trevlig. Kommer fotas mycke imorgon haha.
Myste med Nova idag också, hon kände att jag var där redan när jag och erik stog ute på grusuppgången och pratade. Hon levde rövare inne i dagisrummet så till slut var jag tvungen att gå in till henne för att hon skulle bli tyst.
Nää ska väl käka lite nu då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: