thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Fick precis ett samtal från Anna-maria, novas matte. Gulligt att hon ringer upp och kollar hur jag mår nu när hon hade hört om olyckan. Skönt att få höra hur det gått med nova nu under sommarn, hon hade bott med en kille som hade skött henne jättebra. Jag är bara glad att det löste sig, dock känns det fortfarande jobbigt att hon är ute för omplacering. Denna kille hade gärna tagit hand om henne men han är arbetslös och skulle inte ens ha råd med försäkringen på henne, tycker det är stort gjort av honom att inse att det inte skulle ha funkat i nuläget, det är inte många som gör det.
Jag hade ju mer än gärna tagit över henne då hon är helt underbar att jobba med och hur mysig som helst.
Men eftersom jag fortfarande bor hemma så kommer det aldrig ske.. Men nu kommer jag i alla fall kunna umgås med henne under dagarna och jag kommer även ta med henne hem lite då och då när jag känner för det.
Min fina tjej ❤
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: