thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Befinner mig just nu i älskade täby, skönt att komma hit efter en jobbig dag..
Eller ah den började bra iallafall sen gick det utför. Tog en liten sovmorgon och bakade lite. Sen bestämde jag och tove att vi skulle in till stan.. Gick mest runt efter henne då jag inte behövde handla någe, de enda jag köpte var en ny sportbh då jag inte vet vart en av mina nya tagit vägen.
Sen fick jag ett tråkigt sms, fick gå igenom the break up scene all over again.. hade helst klarat mig utan den.. så mådde ju ganska pissigt efter det kan man ju säga.
Men det blev bättre när jag kom hit, jag och philip satt ute och chilla o snacka i det sköna vädret med awesome musik.
Sen drog vi o käka på max och sen har vi bara tagit de lugnt och kollat på tv.
Nu ska jag snart sova och hoppas på att det är fint väder imorgon..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: