thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Kom hem för ungefär en timma sen. Har varit i stallet sen halv ett, mockade och fixade allt sen gick jag ut o la mig på bänken i solen. Låg där, lyssnade på musik och tänkte i typ 2 timmar.. Det var ganska varmt i solen så kunde ligga i bara linne, nu är min ena arm brunare än den andra.. Red ut med eleni vilket var kul då det var länge sen vi sågs. Min häst var lite galen men man kan ju inte göra annat än att älska den varelsen.
Körde moppen idag för första gången för iår och det var härligt. Känslan att bara kunna gasa, köra vart jag vill och känna blåsten mot min hud.
 
Imorrn är det nationella i svenska B usch vill verkligen inte. Ahja det är iallafall fredag, dock så är jag ledig denna helg.. Kommer kännas lite tomt och har inga större planer. Stallet på lördag och ska kanske va ute hos roxy på kvällen. Ska försöka hinna övningsköra någon dag också. Och så ska jag hinna åka till balto också, länge sen jag träffade honom nu. Så svårt att hinna med allt när man har så många bollar i luften.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: