thatdaywillcome.blogg.se

.

Kategori: Allmänt

Inte hunnit blogga känner jag nu..menmen
I tisdags var en jävligt bra dag, lina och jag var väldigt spontana och följde med johana hem. Fan va avundsjuk man är asså, så jävla nice att bo sådär.
Hade iallafall sjukt kul, vi gick ut med hunden och så hitta vi en massa svamp, lina såg en orm så dom två sprang ut skrikandes ur skogen, tyckte den var ganska söt en liten snokis.
Vi kolla på film, käka och lina valde vad alla skulle ha på sig dagen efter. Hon gjorde ett bra jobb.
 
Gårdagen kunde väl ha börjat bättre men resten av dan var bra. Fick sluta typ 5 timmar tidigare,följde med pella som köpte presenter till lina sen drog jag hem och dog i soffan ett tag.
Drog sen ner till stallet och hämtade upp eleni på vägen.
Red ut med eleni och pella, säger bara en sak.. jag höll fan på att dö och min häst också.
Vi skulle rida en vanlig mysig runda men slutade nästan med graven då dom jävlarna ville rida på en "fin" skogsstig istället. Vi red vilse.. Jag vet inte hur många grenar jag fick i skallen den ritten eller hur många hjärtattacker men det är ett mirakel att jag överlevde. Fyfan.
Tur så hittade vi iallafall hem så detvar ju skönt.
Kom hem käkade och snackade med päronen sen dog jag i soffan igen och sen somna jag.
 
Idag har jag lång jävla dag,slutar halv 5-.-
Men vi får reda påvad man fick på religionsprovet så det är ju kul.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: