thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Nyduschad, ligger i sängen och lyssnar på hackig musik för att mitt internet är efterblivet.
Helgen har varit så jävla bra. Red hästen på morgonen och han blev så jävla fin. Var där några timmar och bara myste då jag inte ska ner förens på onsdag. Ångest, hurfan ska jag klara mig utan honom i 3 veckor.. fyfan vill inte ens tänka på det.
Kom fram till mormor och morfar efter lunch och sen dess har jag väl typ käkat 24/7.. Det går ju inte att motstå all jävla mat dom har och det är ju så jävla gott! Min mormor gillar helt enkelt att göda mig okeeej! haha
Klippte hunden och fyfan va fin han blev, känner mig ganska super på det där nu. Även fast han var ett helvete så blev han faktiskt super fin. Vad har vi mer gjort..? Vi har varit ute mycket, spelat spel och vunnit över mormor som vanligt haha. Ibland måste man ju låta henne vinna annars vägrar hon att spela med mig..
Kom hem runt 3 tror jag, dom stannade å fika och hade det trevligt.
Sen har jag bara legat å segat i sängen hela dan.. Idag gjorde vi hemgjord pizza, blev väl ganska gott. Sen kolla vi på x factor.
Ja det var väl det som hänt i helgen och jag mår toppen.
Veckan är fullspäckad, mycket prov och skit i skolan. Måste städa rummet då mäklare kommer på onsdag..
Måste tvätta och packa allt till praktiken ahh fan pallar inte med den här veckan..
Menmen
Aja nu ska man väl sova snart så man kommer upp imorrn.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: