thatdaywillcome.blogg.se

Norrland

Kategori: Allmänt

Tjaa, ganska dålig på att blogga nu men har inte så mycket lust till det. 
Har det iallafall asbra här uppe i norrland. Bor i en fin stuga och det finns 62 hundar och har nu lärt mig vad alla heter. Det finns 6valpar och jag vill ta hem alla sååå söta.
Älskar det verkligen här uppe, är ute hela dagarna, kör hundarna och vi har tur med vädret.
Saknar dock ihjäl mig efter hästen och min fina vovve som nu har kommit hem. Har mailat lite med dom och nu vill jag bara hem och krama om min bebis som jag inte träffat sen den 20 november..smärtsamt. 
Har även snackat lite med mamma och hon säger att det ser ut som om vår tomt blivit bombad åhfan vad jag vill se det. Men hon har lovat mig bilder så de hoppas jag att hon håller!
Ahhja pallar inte skriva mer nu..Imorrn blir det lite sovmorgon men kommer nog ändå vakna tidigt. Får se när jag orkar blogga.. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: