thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Såå då var man hemma igen, är just nu hemma själv så det är nicceeeeee..
Gårdagen var asbra och är så nöjd med balto.
Först åkte vi in till jobbet, han var lugn och fin på både bussen tåget och tvärbanan. Verkligen jätteduktig!
Sen åkte vi ner till stallet där han fick gå lös hela tiden, han hälsade lite på kiwi men tyckte att han var lite läskig. Sen gick vi med eleni ut när hon red och han var lös och sprang med dom hela tiden jätte duktig. Så stolt över honom och att han är så duktig. Sen åkte eleni med oss hem mohaha och så köpte vi en massa gott! Asnice!
Sen kolla vi på film, snacka, åt hade det awesome.
Idag gick vi upp tidigt, hann få min fina tavla och ramen blev asbra. Fick hörlurar av tove, som jag hade velat ha oranga men fick lilla men de var snygga ändå.
Sen åkte vi å lämnade balto och sen drog vi ner till stallet och red ut och hade det kul.
Nu ska jag snart börja städa sen duscha och börja fixa mig.
Det är just nu ganska tomt utan min bebis.. fan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: