thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Kome hem för typ en timma sen och nu städar jag rummet..eller ahh har börjat rensa garderoben hehe kommer inte orka städa rummet sen när jag är klar. In med lite nytt och ut med det gamla. Fyfan har så svårt för att rensa kläder tänker alltid att jag nångång kommer att använda grejerna menmen det är bara att ta sig i kragen.
Dagen har varit ganska nice, slutade efter provet som gick pissdåligt!
Lite sovmorgon imorrn iallafall börjar 9.10 vet inte riktigt när jag slutar med ska ner till fina hästen imorrn iallafall, fyfan inte långt kvar nu.. på söndag är det sista gången jag rider min kärlek på typ 3 veckor!!
Imorrn kommer mäklaren hit också, hoppas attjag inte är hemma när dom är här.
Nä nu måste jag fortsättamed kläderna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: